вівторок, 21 січня 2014 р.

Рефлексія модулів 1-2

Ось і почалося наше навчання. Я дізналася багато цікавої інформації. Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що проектні технології можна застосовувати практично до кожної теми прогреми, визначається власними цілями навчання на цьому проекті. а після його закінчення навчитися залучати всіх учнів до проектної діяльності. Новим для мене стало створення блогу, де я можу записувати вражуння від навчання.
 Робота з модулем 2 допомогла мені зрозуміти переваги проектів.Мені є тепер над чим поміркувати. Стало ясно, що метод проектів допомагає розвивати навички мислення вищих рівнів: аналіз, синтез, оцінювання, що в свою чергу дозволяє підвищити мотивацію до навчання.оскільки тісно пов'язує його з реальним життям учнів. Ще однією перевагою методу проекті в є те, що він охоплює всіх учнів роботою в залежності від їх їхнього розвитку та стилю навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар